.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:
مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید
استاندار مازندران گفت: این استان آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید در راستای رفع محرومیت ها و همچنین ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در کشور است.
مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود حسینی‌پور با تبریک عید باستانی نوروز افزود: مازندران بعد از ۱۰ سال رشد منفی اقتصادی در سال ۱۴۰۱ با تلاش تولیدکنندگان به رشد اقتصادی بیش از سه درصد رسید و در حوزه گردشگری قدم های موثری برداشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: در ایجاد اشتغال مازندران به رشد ۱۱۲ درصد رسید و برای سال گذشته استان حدود ۵۷ هزار شغل در نظر گرفته شده بود اما با برنامه ریزی اصولی برای بیش از ۶۳ هزار نفر اشتغالزایی شد.


حسینی پور اضافه کرد: بیش از ۱۴۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان به چرخه تولید برگشت و سرمایه گذاری های خوبی در استان در سال گذشته انجام شد.


استاندار مازندران با بیان این که، این استان در حوزه بهره‌وری در کشور پیش رو است، تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ ایران اسلامی صادرات مرکبات مازندران به کشور چین انجام شد و همچنین برنج استان هم در سال گذشته به کشورهای عربی صادر شد.


وی گفت: مهار تورم جزو برنامه های دولت در مازندران است و در سال گذشته تورم استان از ۵۸ به ۴۳ درصد کاهش یافت و این دیار برای سال جاری هم آماده تداوم کاهش تورم و رشد تولید است.


مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد: برای افزایش سرمایه گذاری ها در استان برنامه داریم و به طور حتم برای تحقق فرماین رهبر معظم انقلاب، مازندران آماده است.


استاندار مازندران افزود: این استان جوانان با استعدادی دارد که با برنامه ریزی اصولی و با بهره گیری از این ظرفیت برای توسعه دیار علویان قدم برخواهیم داشت.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.